14 SEPTEMBER, man kan inte säga precis vadsomhelst

image167  Man kan inte säga till vemsomhelst att man älskar dem. Jag tror inte att du fattar poängen, om man säger det till alla känner sig de inte speciella eller utpekade längre. När du säger att du älskar mig känner jag ingenting. Jag tycker om dig, mycket. Men kommer inte säga att jag älskar dig, för då ljuger jag dig rakt upp i ansiktet. Jag kan inte säga det än iallafall. 

Wait until it fades to black
Ride into the sunset
Would I lie to you?
Well I've got something to say
Grab your six-gun from your back
Throttle the ignition
Would I die for you?
Well here's your answer in spades



Vet inte varför, kanske bara för
att du typ är den snyggaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sikken jävla snygging malin! :D

2007-09-14 @ 18:05:21
URL: http://emmaas.blogg.se
Postat av: Malin

ERKÄNN ATT HAN ÄR HET! <3

2007-09-15 @ 00:07:13
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0