13 SEPTEMBER, bilder bilder bilder

Ja, några dagar har paserat sen jag satt här sist? Eller? Mitt minne är inte på topp. Ville bara lägga in lite bilder, några från Viskan igår.. Tror jag? Kanske var i förrgår, struntsamma, sköna stunder som sköna stunder!

   
Fanny, Steffie & Jaqcueline, rätt stavning?..
Fy helvete vad snygg du är Fanny, men, du har nåt på tänderna? :S
   
Skåda damen i bakrunden av Jaqcueline, maläten päls, yummie! Och jag bjöd på ett leende =)

OLIVER & MULIN PÅ PROMENAD


Oliver äter gräs, som vi förövrigt rökte på sen! HAHA. Sen en bild på det grönaste gräset vi vet, det kommenterar vi alltid när vi går förbi där. En kul sak som vi har ihop! :)



Malin

Kommentarer
Postat av: E

den bilden är så otroligt het på oliver

2007-09-13 @ 22:26:59
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0