9 oktober, dom jävlarna tog oss, en efter en

Hey
min dag har varit bra idag, vart i skolan och haft det delvis trevligt. Hade livskunskap, läraren höll en föreläsning om självmord, jag tyckte det var jätteintressant. Man såg det hela på ett annat sätt, hur folk känner o.s.v.
Sen hade vi klassråd där mindre än halva klassen infann sig. Efter det stack vi tjejer ner till Viskan för en fika och pinne. Solen sken och det var fridfullt. Matte och spanska väntade sen. Vi skulle haft svenska men Birgitta lilla hade sagt att vi skulle arbeta självständigt med det vi håller på med. Jag och Fanny stack till Taco all in och tog en burrito =) Sen skulle vi till Viskan igen och plugga, men där var det fullt. Vi fick ta ett annat fik istället. Efter en chokladboll stack jag för att träffa Tora! Jag fick tillbaka mitt fritidskort och sen ett paket :) Det var kul att träffa henne igen. Den nyblivna rödtotten.
Åkte hem, käkade (igen!), sitter nu hos Hanna. Ska nana här för det blev problem med hur jag skulle ta mig till bussen imorgon. Vi har laddat upp med underbara ZERO, vindruvor och film. Ska bli mysigt :)
När vi skulle hyra filmen ramlade Hanna på tågspåret. Hon skulle visa mig hur en olycka gick till som hon var med om, hon snurrade några varv och föll sedan över min fot. Som ''råkade'' vara i vägen ;) Det var kul. Haha. Hon skadade faktiskt sig, blod och allt på handen. MEN, det är lagat med plåster. Sen har jag hört att Zero läker väldans bra!
Lägger kanske in några bilder från dagen senare! Kanske imorgon..t.e.x. Eller nästa vecka? Kanske aldrig.. Only time will tell.

Mulin

Kommentarer
Postat av: d

ni är ju lika tjocka som jag! yäääy ^^,

2007-10-11 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0