8 oktober, din spegelbild i fönsterglas

Idag var jag i skolan, äntligen? Gick på samhällskunskapen och matten. Sket i företagsekonomin då min rygg började värka igen. Provet jag hade där kan jag ju se stjärnorna efter. Eller ja, får troligtvis inte göra det innan i vår. Känns bra samtidigt jobbigt och omständigt. Hinner ju lära mig allting bra, får dock göra det när vi har som mest grejer i skolan. Precis innan alla betyg ska stättas, och alla ska testas. (Föresten ser Stellan ut som en häst.. Någon som instämmer?..)
Tog en minifika med Sillen också, det var trevligt <3

   

morfar opererades idag, jag hoppas och tror det gick bra :)

Kommentarer
Postat av: Linda

stellan är ful=)

2007-10-09 @ 11:11:43
Postat av: miche [ suomenpoijka]

stellan är guuud skönaste läraren

2007-10-11 @ 01:14:27
URL: http://innebandymiche.blogg.se
Postat av: malin

nej michael, det är han inte :O han är en människa man inte inte kan förstå sig på.

2007-10-11 @ 10:54:52
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0