7 oktober, varför får jag inte på mig dina blåjeans?

Jag och Linda mitt uppe i en diskussion. Samhällsläraren Per var det heta, röda ämnet.

Linda, säger:

aja per får vara nöjd med det =)

` Malin,  säger:

ja =)

` Malin,  säger:

han är ju flintis så

. Linda, säger:

hihi ja

. Linda, säger:

så han får skylla sig själv då liksom

` Malin,  säger:

ja jag tycker det med, han är väl rödhårig annars? du var väl sett hans skägg

. Linda, säger:

jaggggggg vet, rött hår på hela kroppen

. Linda, säger:

vi har sett bilder från när han var ung, när han var i militären åså, han var ful och rödhårig

` Malin,  säger:

HAHA, jävla offer vi har till lärare


Kommentarer
Postat av: Linda

vår söta lilla skalleper!

2007-10-07 @ 16:20:03
Postat av: Emma

Nääääe :D Pär är bäst =D

2007-10-07 @ 17:46:12
URL: http://emmaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0