6 oktober, jag satte allt på spel, för dig gjorde jag allting fel

Folk tycker väl jag är dum i huvudet som besöker mitt jobb utan att få betalt. Men sanningen är den att jag trivs där. Fina människor, fin miljö, tja det mesta är bra där. De hade en del att göra i restaurangen, och Theresé vägrade sätta mig i arbete p.g.a min rygg. Jag tog istället en långsam promenad i parken. Det behövde jag. Hälsade på Py! Hon har blivit stor nu den lille apungen. Så fin är hon. Jag sa även hej till Mufasa. Och lyssna nu: släpade mig t.o.m till sjön för att hälsa på Akila och Koya! Sälar, det är nog det finaste djur jag vet. Folk brukar inte se mig som en djurvän, kanske beror det på min och Fridas hund Zacks relation. Det jädra mordförsök håller fortfarande isär oss. Men jag gillar djurparkens alla djur i alla fall, för er som inte visste =)
Föresten ska Frida sälja sina fiskar? Jag vill inte! Dom är söta.

   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0