5 oktober, äntligen passerar vi deras gränser

Jag behöver egentligen inte tala om vad jag har gjort idag, men för er som inte förstår ska jag vara snäll. Jag har varit hemma.
Slog Frida en pling, hon var också hemma, konstigt nog. Nu när jag tänker på det sa hon nog inte varför. Fanns kanske nåt onödigt prov i vägen, eller så missade hon bussen, som många andra gånger. Undra hut länge vi pratade? Tre timmar? Mindre? Mer? Spelar inte så stor roll, vi hann prata om det mesta ändå. Ha ha.

Idag var Frida inte bara dum, hon var riktigt jävla korkad.

F: Malin, jag har en snorbuse i kråkan, den flög precis iväg.


Vi kom på idén om att ha någon slags hippiefest.
M: Ja jag kan säkert låna gamla saker från min mormor.
F: Och.. Alla andra då?
M: Dom får väl låna från sina..
F:Men min mormor bor i skåne.
M: Din mormor bor inte alls i skåne.
F: Nej just det, min mormor är död..
Komiskt och respektlöst i samma smäll. Så Frida.


Kommentarer
Postat av: Frida

1. jag var hemma för att jag -ja, jag vet jag är ofattbart klantig- missade bussen två ggr imorse.
2 vi pratade i över tre timmar Malin.. tveklöst.
3. tänkte fartiskt på farmor för hon bor i skåne!!!
4. Jag tycker om dig med Malin ;)

2007-10-05 @ 16:24:09
URL: http://fridaaalmqvist.blogg.se
Postat av: Malin

HAHA, men du sa ''MIN MORMOR'', jag lööövar

2007-10-05 @ 17:19:07
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0