4 oktober, Jesus, han har kickat heroin

Hej, var hemma idag igen. Men det känns betydligt bättre. Kan bero på att jag har knaprat mer alvedon de här dagarna än vad jag gör på ett år annars. Kunde inte svälja tabletter innan, så det blev aldrig några painkillers för mig. Ja, om jag inte tvingade i mig brustabletter, vilket var ytterst sällan, typ när jag låg med över 39 graders feber. Men jag är lite duktig i alla fall, som har lärt mig! Annars hade jag nog dött här i dagarna. Jag har som sagt aldrig kännt sådan smärta tidigare. Och jag vet inte vad det är. Pratade med en läkare imorse, men de vill bara skjuta fram läkarbesök. Jag har hört "Kom in imorgon om det inte har blivit bättre" i tre dagar nu. Varför kan jag inte bara få komma in? De tror säkert att jag är en bluff, som många andra puckon.
Just nu sitter jag barnvakt åt två söta töntar. Jobbiga. Ska vara här i 4 timmar till. Vi får väl se hur jag mår efter detta. Efter en ständig kamp om att få tyst på dessa skitungar!

ät fett och socker tills du spyr,
sälj dig, sälj dig dyrt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tycker att du hade ett jättebra inlägg den 3/10 när du skriver "Jag är rädd för att leva och rädd för att dö". En bra beskrivning hur en människa med svår ångest kan må. Verkligen huvudet på spiken. Kan du bara inte söka akut på vårdcentralen utan att ringa? Du kan alltid söka på akuten, där måste de ta emot dig. Stackare, skall tänka på dig. Trist att må så dåligt!

2007-10-05 @ 13:31:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Malin

Tack, ska dock inte ta åt mig äran, det är ett citat från en Kent-låt. Mannen i det vita hatten. En absolut favorit. Lyssna på den! :)
Jag har alltid tyckt Jocke Berg är ett snille

2007-10-05 @ 14:47:00
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0