3 oktober, jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö

Ännu en ledig dag. Ja, om man räknar med min gårdag. Jag har fortfarande väldans ont, men jag klarar mig.. Med panodil i kroppen åkte jag med mamma in till stan. Hon shoppade loss redigt, jag är avundsjuk. Fast hon är värd det, hon är en bra mamma. Vi fixade även med min Ipod som har gått sönder. Stod inne på Siba i max 2 minuter. Fick en ny utan snack, ibland är folk snälla! Sen bad hon mig spontant ringa till Elin, frisören. Hon ville in med en gång och klippa sig, hon var helt exalterad. Fråga mig inte varför. Så vi stack dit, hon klippte sig hos en tjej som hette Sofie, jag och Elin kastade oss i soffan för att snacka igenom veckan. Tja, vi hade ju inte setts på en vecka.. Typ.. 5 dagar. Ha ha, tänk att det finns så mycket att snacka om egentligen.
Mamma skjutsade sen ner mig till Bakgården där jag mötte den andra Elin. Skönisen. Hon hade på sig sina flirt-stövlar. Vi fikade och hade en trevlig stund. Gick sedan ner på stan, tog lite kort i parken som jag visar nedan!


    
   


Du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt.
Men jag ser på din ängsliga hållning, din jagade blick att det känns,
att det är långt hem.
Och snart finns det inga tårar kvar.

Kommentarer
Postat av: E

din jevel.

2007-10-03 @ 20:28:44
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Malin

what's wrong baby?

2007-10-03 @ 23:00:51
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: o

allt, ha

2007-10-04 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0