28 oktober, förlåt för mitt icke-bloggande

Har inte bloggat på några dagar. Två för att vara exakt. Nu är det väl dags igen. Varför? Brist på tid bara. Elin hade fest i fredags, var hos Frida en stund igår, sen idag har jag väl haft all tid i världen. Men ja. Orkade inte riktigt heller. Stack till stan för att träffa Elin, ta en cola och träffa den lilla hunden Lisa! Söta söta.
Ville lagt ut lite fler bilder från BT, men det funkade inte ta emot från Hanna, vet inte varför. Det får bli någon annan dag istället.
Nu får ni nöja er med denna.
Skolavslutning 04? Hjälp mig minnas!

image293

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va jag saknar den tiden!!

2007-10-28 @ 20:14:39
URL: http://fridaaalmqvist.blogg.se
Postat av: Hampusssis

ÄR DET DU?!?!?!
DU ÄR INTE DEN DU BRUKADE VARA, TROR JAG.
JAG ÄR I DJUP CHOCK, YOU USED TO BE BLONND. FUCK.
NU ÄR DU SVARTNOS, hjärtaa

2007-10-28 @ 21:16:04
Postat av: Linda

vilka tider alltså!

2007-10-28 @ 23:15:10
Postat av: Malin

Frida: Jag saknar också!
Hampus: Jag är rätt ljus egentligen :) jag är din svartnos?
Linda: Absolut!

2007-10-28 @ 23:55:20
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: Hampusssis

Du är min svartnos ja :)
synd att jag är vit.
ganska tur att vi går bra ihopp endå :D

2007-10-29 @ 23:30:34
Postat av: Malin

Hampussis: jag tycker också det är himlans tur :)
STOR PUSS TILL DIG, bara för det!

2007-10-30 @ 21:51:33
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0