16 oktober, vid din sida är jag säkerheten själv

Alla skrattar på tre när Stellan säger:
"Nu tänkte jag typ bolla ut lite frågor i luften."

Kan Stellan göra så? Oförberett? Han måste ha planerat det, minst.. 3 ½ månad. Min ospontana ekonomilärare, för er som inte visste.
Och Linneá!  "Jag har inte gjort läxan"

Förlåt om jag är hemskt egocentrerad idag, men just en sånn här dag vill jag vara för mig själv. Just nu i alla fall. Jag kan inte släppa det, uppspelt och fortfarande spänd :)

____________________________________________________________________

Ett till citat hinner vi med. Min livskunskapslärare sa detta idag på lektionen. Hon skulle berätta att vi skulle ha sex & samlevnads undervisning nästa vecka.
"Ja, och efter den undervisning kommer självklart alla använda konom, och ingen kommer smittas av klamydia"

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha therese är rolig hon hahahahahaha!

2007-10-16 @ 22:03:40
URL: http://emmaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0