12 oktober, musik non stop

Ikväll ikväll ikväll!
jag är jätteuppspelt, har varit det hela dagen. Trodde det berodde på svenska redovisningen jag skulle hålla, men icke! Det har inte släppt än. Det måste vara för jag tror det kommer bli sjukt kul ikväll. Jag hoppas verkligen! Vi är ett sjuttontal tjejer som först ska vara hemma hos Elin (älskling). Senare ska vi dra till Björbo stugan, vilken ligger typ mitt i skogen? ja, det är vad jag har hört i alla fall. jag får absolut inte åka dit för min mamma vilket fall som. Ha ha. Vi får väl se! ;)
Ni får höra mer imorgon, om det nu är nåt jätteviktigt, slå en signal vetja!

PUSS

Kommentarer
Postat av: E

19 faktiskt nu

2007-10-12 @ 16:55:44
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Emma

Jag får typ inte heller åka dit för min mamma. Ska försöka hitta nån annan fest. orka vara mitt i skogen :S asjobbigt att ta sig dit :P

2007-10-12 @ 16:56:26
URL: http://emmaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0