8 november, det svider som klor, i nya munsår

Holá!  
    Just nu sitter jag på spanska lektionen, övar på preteritum/imperfekt. Vilket går.. Rätt okej faktiskt. Men jag har prov på måndag i detta, så behöver en del. Så slipper jag göra skiten i helgen, då jag brukar ha annat för mig!
  
Hade Journalistik, Rast, vi satte oss på viskan, pinne, Engelska, Lunch, sen kom det problem. Ingen trodde vi skulle ha Spanska, så några bad Stellan (Företagsekonomilärare) flytta fram sin lektion. Men nu till problemet; vi hade Spanska, två lektioner på samma gång? Kan inte gå mer än åt helvete, antingen frånvaro på FE eller Spanskan, men det löste sig tillslut. Vi fick lämna Stellan i tårar för en Mikaela som bjöd på godis! Undra om vi ska ha FE sen ändå?
   Föresten har jag en rövig plan till studenten, jag och Fanny inblandade + ett kort, kontokort, matkort eller något liknande. Vi får se vilket jag väljer. Kom ihåg vad jag sa, en rövig plan. Jag ska fullborda!

Vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: HANNA ÁHLIYYYY

ska du dra ett kort genom stellans röv? eller din egen, eller igenom fannys? ;) :D i would like THAT.

2007-11-19 @ 22:01:19
URL: http://hanyy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0