29 november, what if I say I'm not like the others?

Jag har varken dött eller glömt av bloggen. Jag har bara inte tid just nu, grymt mycket i skolan. Jag ska försöka skriva lite nu i helgen, som förövrigt är fullspäckad av företagsekonomi och matte! Jag vet ärligt inte hur länge till jag orkar.
Denna veckan hade jag GHB-redovisning, svenska inlämning och samhällsprov, + engelska glosor.
Nästa vecka:
Måndag: Boksluts prov, företagsekonomi B
Onsdag: Nationella prov, matte A & bookreport ska vara klar.
Fredag: Spanska glosor.

"Och sen ska vi kolla och lära oss lite om klamydia, som antagligen är den nya folksjukdomen"
Livskunskapslärare Theresé

Kommentarer
Postat av: D,

alltså, du hinner inte ens prata med mig. och igentigen är jag väldigt väldigt, t.o.m hemskt viktig.... >_

2007-12-02 @ 17:48:30
URL: http://pickedöden
Postat av: Malin

jag vet, jag är ledsen, har knappt tid med mig själv. men jag ska ta tag i det. jag lovar! :)

2007-12-02 @ 20:13:14
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0