20 november, det går över, det går aldrig över

Idag har varit en skitjobbig dag, jag har helt slut på energi. Vart i skolan från 8 till ca.15.15. Det är.. Jag som ska vara bra på matte borde kunna. Jo, det är mer än 7 timmar. Känner mig torterad. Jag stack hem, övade lite på alla dessa glosor vi har tills fredag, både Spanska och Engelska för er som är intresserade. Kanske klasskamrater med kasst minne? Käkade, hoppade in i bilen till friskis. Äntligen köpte jag mig ett kort, ett år ska jag spendera där nu. Kan ju inte bli bättre. Denna gången tror jag verkligen på mig själv. Jag vill komma igång igen och inte vara sådär vidrigt lat. Jag är trött jämt och måste göra nånting åt det. Sen, efter 3 pass i veckan, kanske man ser lite bättre ut till beachen 08?! Det är så många av mina vänner som har kort på friskis också. Innan kändes det jobbigt att gå och träna själv, men det behöver jag inte längre. Skitbra. Jag åkte hem, tog en dusch och ligger nu utslagen i min sköna säng. Varför måste det vara så farligt härligt att sluta ögonen i en gosig säng? Jag får inte somna nu, inte än. Måste plugga lite, så slipper jag det imorgon. Jag tror jag somnar ändå, har jag nog gjort när just Du läser detta.
Godnatt

image321
Elin är söt, tjejen på bilden alltså. Inte Elin.S, hon är..Ja?

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är också söt din lilla mes!!

2007-11-20 @ 21:59:14
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0