2 november, malin

Ditt namn: Malin
Din ålder: 17
Din längd: 1.63 kanske
Din födelsedag: 18 September
Ditt stjärntecken: Jungfru
Din skola: Sven erikson
Ditt favoritämne: Journalistik
Ditt värsta ämne: Företagsekonomi

Din favoritfilm: The Benchwarmers eller Supersugen
Sämsta filmen: Exorcisten, bara för att jag inte kan vara ensam hemma.
Bästa bok du läst: Inte som andra döttrar
Sämsta bok du läst: Vet inte


Din favoritfärg: Svart
Ditt favorit TV-program: That's so Raven
Bästa resmål: Paris
Din favoritdryck: Cola ZERO, om den delas med Hanna
Din favoritmat: Mormors
Dina husdjur: Fiskar
Din bästa vän: Jag har ingen bästa, har många bra
Sport du utövar: Jag har nog prövat på det mesta

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

Kramat min mormor: Nej
Slagit någon: Räknas brorsan eller Oliver?
Spelat basket: Nix
Gått på bio: Nej
Bakat sockerkaka: Nope
Städat rummet: JA
Ätit pizza: No
Skrikit åt någon: Något jag gör hela tiden

Varit uppe längre än 02.30: Japp
Åkt flygplan: Nej
Åkt tåg: Nope
Pratat i telefon mer än 40 min: Rutin
Slösat över 30 kr på godis: Nej
Pratat i telefonautomat: Har jag nog aldrig gjort i Sverige
Spelat tv/dataspel: Jag älskar tv-spel, så Ja.
Köpt kläder/skor: Ja?
Fått MVG på ett prov: Har lov

DE SENASTE TVÅ DYGNEN HAR JAG:

Retat någon: Självklart
Gått på toa mer än 20 ggr: Brukar inte räkna
Ätit prinsesstårta: Nej
Lagat mat efter recept: Bakat?
Gett någon komplimang:
 Ja
Lyssnat på winnerbäck mer än en timme i sträck: Nej
Gråtit: Ja
Använt handkräm: Ja
Borstat tänderna: Japp
Bäddat sängen: Nej
Sparat pengar i spargris: Nej, bara slösat
Pussat någon: Mamma
Sagt jag hatar dig: Ja
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Spytt: Nej

VÄLJ BLAND:

Svart/vitt: Svart
Katt/hund: Hund
Natt/dag: Dag
Solsken/månsken: Solsken
Sommar/vinter: Sommar
Julafton/födelsedag: Julafton
Film/bok: Film
Radio/CD: CD
Färg/svartvitt: Svartvitt
TV/radio: TV
Buss/bil: Buss, det är avslappnande
Cola/fanta: Cola
Innebandy/fotboll: Innebandy
Gå i skola/jobba: Jobba på parken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0