14 november, be careful what you wish for

4-åring hölls inspärrad i skjul.
Igår dömdes föräldrarna till fängelse.

4-åringen hölls inlåst i ett skjul och
tvingades sova i sin egen urin.
Utanför vaktade en aggressiv rottweiler.
Igår dömdes föräldrarna tillfängelse för
 vanvården.

Läs hela artikeln på aftonbladet.se



 Det här är en av anledningarna till att jag ibland inte orkar läsa tidningen eller se nyheterna. Jag orkar inte ta in all denna hemska information, speciellt inte när man sitter här maktlös och inte kan göra något. Jag vet att man inte kan rädda hela världen, att det alltid är någon som lider. Man jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att jag kunde hjälpa alla barn som far illa.  Jag gör det i alla fall i mina tankar. Där överröser jag alla med kärlek, lycka och ett bekymmersfritt liv...
En Malin bloggar på aftonbladet.



Är det någon som förstår sig på världen? Vilken ondska det finns? Tänk att spärra in sitt eget barn, sin son. VARFÖR och åter igen VARFÖR skaffar man barn när man inte tar hand om dem?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är helt sjukt! Vart är världen på väg? Jag blir så arg! Och det värsta är att detta kan inte vi två göra någonting åt. Vi kan bara sitta och och se på. Fan.

I alla fall. Jag håller med dig helt när det gäller Kent. De var bättre förut :) Men de är fortfarande bäst!!! Jocke är kung :)

2007-11-14 @ 20:52:14
URL: http://sanniis.blogg.se
Postat av: Malin

Det är verkligen så, jag förstår ingenting längre!

Jocke är bäst, och jag längtar till den 24de :)

2007-11-14 @ 21:42:48
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0