13 november, det blir synd om den som kastar första stenen

   Idag har vart en jobbig dag. Skola, taco, viskan, skolan, stan, knalleland, frissan, hem. Kom hem halv 8, åkte halv 7 imorse. Så ja, jag är extremt trött ikväll. Ska nog ta och sova snart.
   Min snara framtid ser inte speciellt ljus ut, fylld av prov.. Helgerna ser dock bra ut. Sen har jag några tillfällen planerade med Fanny och alla dessa karlar det ivrigt pratas om ;)

Ungen som jag brukar sitta barnvakt hos sa till mig idag:
Ida: Ja, det var en konstig gubbe som hälsade på oss på scouterna.
Han hette Neptunus eller Alfred, jag minns inte.
Han var snurrig, och vet du? Han pruttade på min jacka.
Jag: Gjorde han?!
Ida: Nej, men han såg ut som en kråka och luktade fis!

Kommentarer
Postat av: D,

Vilket sött barn! Jag vet att du ville han skulle fisa på just dig ^^,

2007-11-14 @ 19:45:01
URL: http://emoemoemo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0