10 november, jag är fartblind, kriminell


image311Äntligen bar det av till Röda kvarn med Frida, som vi har längtat efter detta ;) Ha ha. Vi har planerat ett jävla tag att vi skulle se Shrek 3 på bio, eftersom vi inte såg den på riktiga bion. Sen såg vi att den skulle visas på den gamla biografen just idag. Så det blev lite småsnack, sen ringde Frida mig imorse, 1 månad efter det lilla snacket. Vi bestämde att vi skulle se, och det var bra, för den var kul! Längesen jag var med Frida också. Innan filmen stack vi till ICA och köpte vindruvor, cola zero och kanel gifflar. Lite bättre än godis, lite godare. Nyttigare vet jag egentligen inte, men det känns så i alla fall :)
   Sedan kom mamma och pappa och hämtade mig, vi skulle tydligen till Ikea, vilket jag lyckats komma undan höra. Köpte lite grejer till mitt rum, som snart ska göras om? Pft, vi får väl se. Händer väl snart.. Någon gång. Förhoppningsvis innan jag flyttar ut!

Kommentarer
Postat av: peter

haha, det verkar vara en film som passar dig malin lilla =P

2007-11-11 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0