Let the good times roll,

   Imorgon är det bal för alla Teknis treor, jag, Emma & Lirran ska vara på plats och kolla in årets hunkar! PKMRMCHAD están en nuestros corazones. Tycker fortfarande att vi är skitlöjliga, haha!
 DAGENS BÄSTA AV EMMA I TRAPPAN ; Men tänk om Å kommer! haha,
ledsen, men troligtvis bara vi som förstår :)


   En bild från förra helgen, inte speciellt vacker, men det är Frida, Jag och Sandra iaf! Frida som valigt ''Posarn'' Jag är.. tjejen med halvöppna ögon på alla kort, and Sandra has got the tounge! Skoj det var.
image55

Kommentarer
Postat av: Frida

Men herreguuuud :S aaah :D haha

2007-05-27 @ 14:37:36
Postat av: Emma

haha ja jag vet, erkänn att jag är rolig :D Skrattade som fan!

2007-05-27 @ 22:58:33
URL: http://emmaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0