Jobbat,

Halloj,
kom precis hem, har vart och jobbat heeeeeela dagen. Var jobbigt idag, mycket att göra, mycket att hålla koll på. Kändes som om jag hade 100 bollar i luften samtidigt. Men vi fixade det allihopa tillsammans :) För er som inte vet så jobbar jag i restaurangen på Djurparken. Riktigt skoj faktiskt. Trevliga människor och skön arbetsmiljö. Kan dock bli väldigt varmt och svettigt ibland! Haha.
   Igår var vi ute, tjejerna :) Var hos Sabine. Sen vet jag inte vart alla stack, jag drog ju hem ganska tidigt, skulle upp halv 8 imorse. Men det var en rolig kväll, hände mycke. Supa, röka, twister, supa, röka, twister, toalettbesök, supa, röka, röka, röka, toalettbesök. 
  
Very nice.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0