he tastes like you, but sweeter,

Så var man sjuk! hosta och feber lite då och då. jävla skit. har ju företagsekonomi prov imrogon, har knappt gått ur sängen idag, så det lär inte bli någe plugg heller. äh vafan, får väl stanna hemma imorgon också då.. =/ 
   Det är sjukt tråkigt att vara hemma hela dagarna. Inte ha någon att prata med eller nånting, kan la ringa mormor, men hur kul är det liksom :D hehe. Har inte fått min dagliga dos av P heller, undra om Linnéa har det? Hoppas hoppas, annars klarar hon sig inte! Inte Emma heller! Haha. När jag är ensam hemma och sjuk känner jag mig verkligen ensam.. Riktigt tråkigt är det, önskar t.o.m att syrran ska bli sjuk så slipper jag vara själv! Men mamma och pappa har varit ritkigt omtänksamma igår och idag iaf, pysslat om mig, ringer stup i kvarten :) Gött.
  
   Jag har hittat en underbar jacka på Monki. Så ball är den. kostar runt 500 lappen kan jag tänka mig.
image39

Kommentarer
Postat av: Emma

Malin, vi såg inte P idag!!!!!! :(

2007-05-09 @ 19:39:19
URL: http://emmaas.blogg.se
Postat av: Majken

Man kan även vända på jackan så den blir svart..

2007-05-13 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0