Fix me!

   Denna helgen har vart ganska fullsmäckad kan man säga! I fredags var vi och kikade balen :) Vackra damer och stiliga herrar. Längtar skitmycket tills jag ska gå på bal. Lite senare gick vi hem till Lirran, jag och Emma. Vi sov och sånt! Och sedan, mycket senare, ja, väldigt mycket senare kom Linda, Sabine, Martin, Robin och Adam till oss! Klockan var väl strax efter två. Det var trevligt, fick reda på en hel del.. Både positiva och negativa saker. Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska tackla allt bara. Ska jag eller ska jag inte?! Jag kan såra två, samtidigt som jag kan hjälpa de. Hur gör man?
   Igår skulle jag jobbat, men jag ''spydde'' på morgonen.. Så mamma fick hämta mig hos Lirran på morgonen ;) haha. Sen låg jag framför tvn så gott som hela dagen!
   Idag vare upp och hoppa! Skulle till mitt kära jobb och slita arslet av mig. Nejdå, så farligt var det inte. Klarade mig t.o.m utan fotsmärtor, det var väl gött. Så, nu sitter jag här och vet inte ritkigt vad jag ska göra. Ska väl plocka fram geografiboken och kolla.. Har prov på tisdag! Sista provet jag behöver klara :)
  
Sommaren ser väl inte så dum ut ändå. Men jag tror inte att den slår förra årets höjdpunkt, Playa paraiso!

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0