Adjös feber och oro

image41  Jocke, jocke, jocke...Det kommer bli ett kärt återseende (:
Till hösten ses vi igen. Då ska det sprudla kärlek, precis som förra gången. Jag finner inga ord just nu. Magiskt magiskt.. Det kommer stråla glans! Jag trodde på fullaste allvar att jag aldig mer skulle få se dig, att det var en gång, bara en gång. Jag är överlycklig och vet inte vart jag ska ta vägen, detta tar absolut bort min oro och feber. JOAKIM BERG, du gör mig hel, du är värd att dö för <3

I en värld av Idioter
Står han först i kön
Han berättar framför kameran
Om hur han bytte kön
Eller nåt helt annat
Som också är privat
Om alla dom han älskat
Och dom han bara sög av  
Men han sa alltid nej...
   ALL KÄRLEK TILL DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0