Skolavslutningsbilder!

Så! nu finns några bilder uppe från vår ljuva kväll och dag, skolavslutningspartaj :) Kanske var lite väl ljuvt emellanåt?




1, sitter och spanar in våra snyggingar i studentkläder. 2, Emma, Jag och Martin, stilig i kostym och grejer ju :) 3, Frida och Martin.  4, Studenter. 5, Redface & Yellowface. 6, Sandra :). 7, vi tjejer kikar på alla studentbilar! 8, Sandra och jag, lulliga o goá som vanligt. 9, Jag och några av mina underbarn. 10, Frida & Sandra sötar sig. 11, LIRRAN! du blir bra på kort :) 12, Jag och Lirran, fula miner hoho. 13, Linda, Lirran, Emma och Frida förfestar hos Emma. 14, Jag, full och glader hos Masse. 15, Jag och Frida.. No comments!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0