skolavslutnings-outfit .

   Det enda jag har gjort idag är att jobba. Kom hem, städa rummet och nu sitter jag med Historia, Datakunskap och Svenska.. Kan det bli bättre?
   Igår stack jag och Linda till Göteborg. Skolavslutningskläder skulle inhandlas. Linda hittade en skitsnygg väska på Ragtime från Gucci, kostade 375: - :) Den ska jag sno...
   Jag köpte två oversize ''klänningar'', trivs i de, köpte även en rosa scarf.. Har velat ha det riktigt länge, men har inte hittat någon i just den färgen. Men så gick vi där på Vallgatan, mina ögon letade sig in i en riktig tantaffär. Men jag såg bara scarfarna. Vi gick in, självklart såg jag inte den perfekta där heller. Expiditen ser mitt ledsna uttryck och frågar vilken färg jag var ute efter, - Jo, en jätterosa. Jamen det har vi nog här ska du se, ( börjar plocka i en hel bunt med ihopvikta scarfs ). Sedan tar hon fram det jag har drömt om i veckor :) Nu ska jag bara köpa ett par svarta jesussandaler, sen är jag klar inför avslutningen! Föresten, vilken ska jag ha på avslutningen? Den grå/silvriga t-shirten med fickor, eller den vita klänningen?

Scarf : Nån tant butik, Butterfly nåt, 149 : -
Vit klänning : Weekday, 100 : -
Grå/silvrig oversize t-shirt med fickor : Monki, 300 : -

Kommentarer
Postat av: Linda

Botique butterfly, how could you forget :D och du ska definitivt ha den vita!

2007-06-03 @ 22:10:14
Postat av: Malin

Ja juste! Botique butterfly :) haha!

2007-06-04 @ 18:36:07
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0