skallen rensad.

   Ikväll var en kväll då jag verkligen behövde rensa huvudet och tänka, för mig själv. Jag satte musik i öronen,  tog min jacka och stack. Gick på promenad i skogen, har inte satt min fot i skogen på säkert tre år, då jag såg mystiska män smyga omkring där. Men jag gick iallafall en promenad, men huvudet fullt av tankar. Jag fyllde öronen med toner så höga att omvärlden inte kan ha missat mig. inte särskilt svårt att undgå mig egentligen, var ganska ensam i skogen. Jag försökte tränga bort alla tankar, förgäves, de överröstade mig envist. Det smärtar i hjärtat, fast jag inte riktigt vet varför. Just ikväll känner jag mig depp, fast jag inte har någonting alls att känna så över. Det mesta fungerar väl nu? Sommaren har börjat bra och den kommer fortsätta såhär.
   När jag väl gick där i skogen kom jag fram till att jag grunnar och tänker på tok för mycket. Jag måste lära mig att acceptera saker och gå vidare, sluta oroa mig för att saker ska hända, saker som kan hända och saker som kommer hända. Allt i min skalle sker inte alltid, och allting blir inte som man vill, det är en sak som är svår att erkänna och acceptera.
   Jag hade tid hos doktorn idag, men gick inte dit.. Vågade inte, blotta tanken fick mig att må illa. Klarar varken av att ha det såhär eller gå dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0