så blev midsommar,

   Då var midsommar helgen avklarad! Allt blev verkligen skitbra, tjejerna drog ner till Halmstad som sagt, levde livet kan man säga. Tog tåget ner till varberg och bytte där. Vi var framme i den ljuva o-blöta staden vid klockan fem. Sedan träffade vi Johanna, våran sovkompis! Gjorde oss iordning hos henne och stack till förfesten som ägde rum hos den sötaste tjejen jag nånsin sett :) Sandra hette hon! Där söp och rökte vi för att senare bege oss till de mer livliga delarna av stan. Vi drog till någon vars namn jag har förträngt.. Hmm, kommer faktiskt inte på det! Vi träffade  en del boråsare också, trevligt trevligt. Dagen efter vaknade jag upp av att mitt huvud nästintill sprack, trodde själv att jag skulle avlida. Har aldrig haft sånn bakishuvudvärk. Jag svär. Precis som vanligt överlevde jag nätt och jämt. Vi stack till staden igen för att trycka i oss fett, bakismaten nr1 - DONKEN. Orkade inte gå till tågcentralen, ringde en taxi och vips så var vi på tåget :) Resan hem gick bra, några av oss surplade i oss restrerande dryck från dagen innan! Göttit.
   Så, våran railtrip var verkligen något oförglömligt, utan er tjejer hade min midsommar gått i krasch <3

   Imorgon drar min sten till Spanien, för gott tänkte jag säga (men kom på att hon kommer hem om tre veckor!). Kommer sakna dig, t.o.m den stank du kan orsaka! Puss på dig Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0