MALLORCA, here I come!

image91   Helt underbart! 22 Juli drar jag och halva familjen till mallis :) sola & bada. Ska bli riktigt avkopplande, hoho.
Jag fullkomligt  ÄLSKAR mallorca.

   Nu är även midsommarafton klart! På fredag sticker tjejerna till Halmstad för att göra staden ytterliggare osäker ;) Kommer hem sen på lördag.

   Det finns massvis med saker som jag glömt säga. Sandra lilla håller till i Varberg denna veckan. Har inte sett Lirran sen typ.. skolavslutnignen :/ Och snart drar Frida till Spanien, Emma ska fan till Gotland och grejeer. Vi kommer vara splittrade hela sommaren känns det som, känns inte speciellt bra :(
  
   Fredagen efter midsommar ska vi nog ha Rock-fest :) Cuz we're fuckin' rockers! You're welcome, bitch.


Ciao.

Kommentarer
Postat av: LINDA

haha, men mig har du alltid. det vet du ;)

2007-06-21 @ 23:37:16
Postat av: sandra

nu är sandy faktiskt hemma :D

2007-06-23 @ 18:52:27
URL: http://sandrastenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0