Grillkväll

Godkväll, eller man kanske ska godnatt. (?)
   Kom hem ganska nyss, Jag, Emma, Linda & Martina var ute på Almenäs och sola och grillade. Det var riktigt mysigt, med sommarhetta, papperstallrikar, halvgrillade köttbitar och måsskit! Emma fick för övrigt bajs på sin tröja! Haha. Sen kom Ida, Sabine & Mathilda också, då blev det ännu trevligare. Satt mest och snackade och spanade in sexiga ölmagar. Fick oss några goda skratt  också.

   Förlåt, jag är ledsen, jag ber om ursäkt, det var egentligen inte meningen, kan man be om ursäkt på fler sätt? Jag är verkligen jätteledsen, men jag var tvungen. Jag lovade men kunde inte hålla tyst. Brukar oftast hålla hemligheter och löften, men sådana viktiga saker som kan orsaka så jävla mycket skit kan jag inte hålla inne. Det är jobbigt, även för mig.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0