- Ge alla en chans

   Jag har aldrig direkt förstått det här med fjortisar. När jag frågar någon vad den definerar med fjortis säger de flesta; det är sådana som super varje helg, strular runt, trycker upp brösten i cam, har flera lager med smink & onödigt lite kläder.Jag själv sagt nån gång; "shit, sån fjortis" men sen tänkt efter och tänkt på varför vi egentligen kallar dem fjortisar? För att samhället har skapat stereotyper. Tillexempel att bögar går med tajta märkeskläder & att brats har backåtslickat hår. Det är inte så. Jag säger bara en sak, döm inte efter handlingar utan efter personligheten, vem vet? Tjejen kanske är värlens underbaraste. Jag vet det här, har precis varit med om det själv. Lyssna inte på andra, utan ge alla en chans att visa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0