Snott test!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Alla tankar på en viss jättesöt person.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Blev väckt av Maria från jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Duschade.
Det sista du sa högt? ?Håll käften innan jag spottar dig i munnen? till min syster.
Det senaste någon sa till dig: ?Jag säger till Mamma?.
Vad har du druckit idag? 2 kaffe, ett glas vatten och ett glas mjölk.
Vad var det senaste du åt? Kräm med mjölk.
Vad var det senaste du köpte? En tunika från Indiska.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Fuckin? regn.
Godaste glassmaken? Vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.
Sover du tungt? Nej, är lättväckt.
Drömmer du mardrömmar? Ofta.
Trivs du med ditt jobb? Självklart, vi har kul!
Favoritklädsel? Leggings.
Favoritlåt just nu? My chemical romance ? Last famous words.
Vad ser du om du tittar till höger? Rakt in i min stökiga garderob. Underbar syn.
Vad gör dig glad just nu? Att jag kan sitta hela jävla kvällen och lyssna MCR.
Vad ska du göra härnäst? Digga musik, fixa bryn och naglar.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött men gó.
Favoritgodis? Marabou och blå bumlingar.
Kläder just nu? Oversize t-shirt från Monki.
Sommarplaner? Mycket och många!
Hur många kuddar sover du med? Två, helst tre.
Spelar du något instrument? Kunde spela munspel när jag var liten..
Morgon eller nattmänniska? Natt.
Vad är viktigast för dig? Kärlek..
Är du kittlig? Jo, under tassarna. Och överallt!
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Jungfru.
Äckligaste insekten? Silverfiskar. Är det en insekt? Spindlar annars.
Stökigt eller välstädat? Föredrar välstädat, är dock inte ordningsam själv.
Längtar du mest efter just nu? Frida & Oliver. Och min underbara kompis solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0