Bjudna på middag!

Okej, jag erkänner, jag är inte bra på att uppdatera min blogg. Jag kommer tydligen aldrig komma ifrån det snacket, men försöka kan man alltid :) Kan väl berätta lite om veckan som gått. I måndags var jag ute hos mormor och morfar, hittade 3 väskor, 2 jeanskjolar och en gammal ring! En av väskorna är jag riktigt nöjd med, den är dock svår att matcha med nåt, udda färger. Men till svart passar den finfint. Perfekt! I tisdags var jag och Sandra i Göteborg, blev lite shopping iallafall! Köpte den efterlängtade "påfågelsklänningen" från Monki. Kostade 200:- på rean, så jag slog till! Sen bytte jag den oversize t-shirt/klänningen från Monki mot en likadan eftersom den krympt och blivit nopprig. Köpte även en orange a-linje t-shirt från H&M, lite kortare än Gina's variant, så det blir betydligt lättare att stoppa i kjoljäveln.. Linda stack till Italien i onsdags, bara på en sekund kändes det som! Helt putts väck är hon. Då var det bara jag och Sandra hemma.. Helt jävla ensamma har vi varit! I torsdags fikade jag med Josefine, det var jättetrevligt, snackade massor av hemligheter om olika personer, det var riktigt intressant! Sen i fredags kom Emma hem! Henne har jag inte träffat på ca 2 veckor, så det var skönt att se henne igen :) Jag, Emma & Sandra var med varandra i lördags och igår, kollade film och gick promenad, skööönt. Igår var vi också en snabbis i knalleland. Lade undan ett par söta skor och köpte en jeansjacka. Kostade 49,50:- på H&M's barnavdelning. Okej, den var väl inte jättesnygg! Eller, den var jättesnygg för prislappen.
Senare ska jag och paps in till stan och köpa dedär skorna, skaffa ny laddare och lite andra saker till Mallorca! Sen ska jag och Sandra sola och sen bär det av till Emma. Vär är bjudna på middag till henne och hennes mormor! Ska vara finklädda och hela faderuttan. Det blir säkert trevligt :)
Imorgon kommer min lilla lilla lilla sten hem också. Dig har jag saknat så det knakar. Men tiden har gått skitsnabbt. Tur det <3

Nej, idag hälsade min bästa vän solen på igen. Så ska gå ut och prata med honom nu! Ha det så bra.
Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0