that's correct, isn't it?

     


Idag har dagen gått långsamt. Åkte in till stan imorse, eller ja, klockan var väl lite efter tolv. Kollade lite på rean och köpte en vit oversize tröja. Så på bilden står jag och posar i min systers rum. Köpte även Alex & Carolinas bok. Fick ju aldrig den i julklapp, mamma lämnade tillbaka den, fråga mig inte varför, snälla. Mötte upp Hanna sen och tog en fika, planerade morgondagen litegranna. Sexiga Susanna bjuder på fest. Efter stan åkte jag med mamma och tvättade bilen.. Anteckna gärna det, sen bar det hemåt. Skulle försöka få igång min fotoskrivare jag fick i julklapp. Mer om julklappar kommer sen.. Ja, jag skulle få igång den, trodde det skulle gå snabbt, men icke. Jag satt med idioten i 4 ½ timme. Men nu funkar den, bra! Och nu, nu ska jag äta smarrig kyckligsallad.

Kommentarer
Postat av: Linda

ISN'T IT??? :D:D

2007-12-27 @ 15:26:07
Postat av: Elin

Fan den boken vill jag ju också läsa och exakt varför är jag en clown din clown?

2007-12-27 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0