jag är fem igen

Min mamma tror fortfarande jag är fem. Okej att jag just nu, kvällen innan julafton beter mig som det. Men, jag är inte det. Jag försöker övertala henne och pappa om att lägga fram paketen ikväll. De brukar alltid göra det på natten, när de tror att vi sover. Det dom inte vet är att jag sover med ett öga öppet, som på film. Och om jag skulle somna, har jag alltid ställt min klocka på 03.00. Då springer jag upp till min syster som har ficklampor under sin säng. Vi smiter upp och snokar under granen. Skitkul.
Ikväll är jag ta mig fan fem, om ens det..

Kommentarer
Postat av: Linda

din lilla barnrumpa

2007-12-23 @ 21:43:31
URL: http://LindaAlexandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0