i väntan på en lång kall vinter

Jag känner mig bara mätt på livet. Jag står helt jävla still, i en avgrund. Min stil har redan gått förbi. Mitt språk har blivit utjatat, varenda litet ord är ytan redan sönderskrapad på, och de vill inte passa in i menigarna längre

Föresten kan det hända att jag helt plötsligt tar bort min blogg, finns folk som hittat den som jag inte vill ska läsa den. Den är främst till för människor som jag ger ut den till, då är de mina vänner. Jag vill inte behöva ta bort den, det är ju förfan som en liten bebis, jag vill inte skapa en ny. Så du ska sluta läsa. Låtsas bara som om den inte finns.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha kanske inte så smart att skriva ut den på efterfesten då Mul? ;D

2007-12-30 @ 20:25:21
Postat av: Malin

men det är min morbror som hittat den.. han har inte ens efterfesten, han har googlat eller nåt!

2007-12-30 @ 23:26:42
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: Emma

Oj då :O Haha vad jobbigt att man googlar efter den :S

2008-01-01 @ 23:03:24
Postat av: Malin

Ja, "haha" är ju det perfekta att skriva just här.

2008-01-02 @ 23:54:27
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0