hatkärlek

image356Jag avskyr filmen "Sjätte sinnet". Ändå, varenda gång den går på tv, måste jag se. Jag blir minst lika rädd varje gång, speciellt för flickan under sängen. Jag har riktigt svårt att skilja på film och verklighet, det är nästan som ett problem för mig. Jag bara väntar på att exorcisten-flickan ska hoppa ner från min vind, att en docka ska hoppa fram ut kylskåpet och döda mig. Jag hatar det. Sjätte sinnet är anledningen till att jag inte kan sitta på min säng och dingla med benen. Jag är stensäker på att en hand plötsligt ska rycka tag i dem. Mitt hus känns inte heller som det säkraste, omringad av skog, grusväg. Sen hjälper det inte att det spökar heller, för det gör det. På riktigt. Fast bara jag vet det, de avslöjar sig genom dropparna i dörren till vardagsrummet. Snälla, låt oss vara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du er en fjant

2007-12-29 @ 23:52:36
Postat av: Malin

who be you?

2007-12-30 @ 00:35:05
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: hanna

Menmalin, vafan. Är det bara du som ser dom, kommer inte ihåg vad du sa när vi var på fest hos dig? Såg vi dom också? DROPPARNA ALLTSÅ. Eller gör hela familjen det, jag var jätte rädd den natten efter sjätte sinnet :'(

2007-12-31 @ 11:55:34
URL: http://hanyy.webblogg.se
Postat av: Malin

Jag tror inte ni såg dom, men jag tror min mamma gör det. tror också att hon är rädd, för när jag tar upp det blir hon stirrig och sedan säger hon; men nu är du bara löjlig malin..

2007-12-31 @ 12:35:08
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0