är du lycklig nu?

Jag hoppas innerligt att kvällen blir tokbra, snälla låt det bli lyckat. Trots all skit jag fått hemma, alla bråk och alla dealar mamma försöker få med mig på, så ska jag ha kul. Det är nyårsafton en gång varje år, jag måste få ha kul.

Tjejerna och jag sticker till Viktoria vid 6 och käkar middag, vet dock inte vad vi ska göra där sen. Men lite lekar kan jag nog räkna med, några glas och några pinnar! Sällskapet är ju fint, så varför skulle nåt gå snett? Det ordnar vi isåfall.
Har haft en lustig fröm de senaste tre nättera, den kanske slår in ikväll?

Jag önskar er alla en toppenkväll, ta det lungt!
Gott Nytt År
Malin


Kommentarer
Postat av: Elin

GOTT NYTT ÅR PLUTTIS!! btw vi måste ta en pinne tillsammans och en loska eller två

2007-12-31 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0