21 december, äntligen

Äntligen får jag lov att sova ut på morgonen, äntligen får jag göra vad jag vill om dagarna, och äntligen, äntligen behöver jag inte sätta min fot på skolan på ett jävla tag. Jag har vart pissetrött på hela skiten.

Men ja, nu när mamma kom in i mitt rum, uppstod en massa andra problem. Nästan större problem.. Mitt rum, vilket ser ut som.. Finns nästan inget jag kan jämföra det med. Kläder, bäcker, glas, obäddad säng, skivor på hela golvet. Först när jag ska plocka upp dem lär jag märka hur många jag haft sönder. Mina älskade skivor, hur kan jag göra dem nåt så ont? Nej, jag ska komma till undsättning alldeles strax. Lägga tillbaka er i min fina låda. Vika kläder, slänga kläder. Dammsuga, dammtorka, sätta igång diskmaskinen? Det lär väl inte ta så lång tid kanske ni tänker, men, ni kan räkna med att jag får hålla på tills midnatt. För så jävligt är det här just nu. Just det, måste bädda rent i sängen också. Usch jag kommer vara nära döden, jag är ju förfan sjuk också.

Nej, vi säger väl såhär.

Kommentarer
Postat av: Hampuss

du kommer la aldirg ha tid med mnej :(
och föresten.. du behöver inte vänta länge till!! :D

2007-12-21 @ 18:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0