28 AUGUSTI, tomt

Jag är tom, känner ingenting. Bara dåliga saker. Hat hat hat. Ilska ilska ilska. Har bara deprimerande tankar i huvudet just nu. Jag mår inte bra. Varför ska alla dö? Just i detta fallet ledde det till en del bra saker också, om man nu får lov att skriva så, men det drar ner vissa andra. Jag vet iallafall vem som kommer må sämst på begravningen, ''Nästa gång är det mig alla sörjer''. Jag orkar inte tänka mer på döden.

Dagens outfit blev ganska rockinspirerad!
image147
I love N.Y tshirt, köpt av Stenen <3
Kjol, H&M
Leggings, ?
Skor, Skopunkten
Skinnjacka, min morbrors gamla, säkert en 25 år gammal, MINST!
Väska, Mallorca

hjälp mig.
Malin

Kommentarer
Postat av: Sandra

blir orolig över dig gummsan <3<3<3<3<3

2007-08-30 @ 19:24:56
URL: http://sandrastenson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0