Move along

  
image13Nu har vintern kommit till Sjömarken igen =/ väck mig när sommaren kommer, så jag kan köpa denna ursöta körsbärströjan. Underbar! (från tjallamalla)
   Idag är sista dagen på påsklovet, liksom alla andra lov har det bara susat iväg. Nu längtar jag till kortegen 31/4. Vet faktiskt inte om vi har bestämt oss än vad vi ska göra i klassen, men vi hittar säkerligen på något skoj. Hoppas bara snön hinner smälta och att solen tittar fram, så alla byggen slipper bli förstörda av regn eller nåt. Skulle vara så sjukt tråkigt om vädret blir kasst.
   Nu har vi tjejerna bestämt oss för att dra till Pierpressure 1/7 :) Ska bli grymt kul! Jag har velat se My chemical romance i flera år, men icke, det har inte blivit av. Men nu jävlar! Det ska äga rum på Frihamnen i Göteborg.
   Känns som om jag har frågat 1000 personer om de vill hänga med till Lager, men alla tackar nej :/ Ingen skjuts har jag heller, bussarna går piss.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Gud vilken snygg tshirt! tjallamalla nästa..

2007-04-09 @ 20:07:55
Postat av: Majken

Jag håller absolut med dig jessie! skitsnyggt. MEN, mudden nertill skall bort..

2007-04-20 @ 23:54:04
Postat av: Majken

ska också på Pierpressure (:

2007-04-25 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0