Ha aldrig aldrig aldrig förväntningar..

  
image36Fest var det igår, vi var på Norrmalm, sen drog jag och några goá tjejer neråt staden :) Kvällen var helt okey, men kunde helt klart vart 100 ggr bättre. Jag skämde ut mig ett par gånger, kommer få höra vissa grejer ett bra tag framöver kan jag tala om.. Men som man säger, man lär sig av sina misstag.
   Igår lärde jag mig att man inte ska hoppas på något, eller ha några somhelst förväntningar. Man blir bara ledsen i slutändan. Speciellt om man heter Malin Gustavsson. Jag har drömmar som gång på gång krossas mitt framför ögonen på mig. Jag lärde mig att man inte kan lita på vemsomhelst, absolut inte killar.
   Och det jag insåg igår var att du är inte den jag vill ha. Eller jo, eller nae.. Jag vill fortfarande ha dig, men det du gör/gjorde var det fegaste jag någonsin vart med om, så jävla dissande. Man gör inte så. Istället kan man säga "Jag vill inte", då kanske inte tjejer hinner bli galna i dig. Du skulle sagt det i tid, så slipper jag må så jävla dåligt. Jag orkar inte göra någonting, vill bara vara hemma och försöka rensa mitt huvud. Vilket inte går bra alls. Detta kommer jag alltid bära med mig och minnas vill jag lova,





Kommentarer
Postat av: elin

det värkar hänt nåt allvarligt sötnos? hoppas det löser sig, det gör det oftast!

2007-04-25 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0