Desperat

   Jag känner att jag verkligen behöver skriva av mig. Det är mycket just nu som inte känns bra, samtidigt som det finns en del grejer som är helt underbara. Vet faktiskt inte om jag mår bra eller dåligt över alltihopa. Det är småsaker som tynger ner mig, en av dem är vädret. Fan att man inte kan styra över vilket väder man vill ha, fan att regnet kom tillbaka, och fan fan fan fan att det blåser och är kallt. Jag blir så jäva piss på skitvädret, vill knappt gå ut längre. För några dagar sen kunde man gå i i t-shirt eller shorts, idag åkte helt plötsligt tjockjackan på igen. Det känns så himla fel, det är tamefan April, snart sommar, och det känns som om vi närmar oss vintern igen! Nej, vädret går helt enkelt åt fel håll.
   Sen är det en till grej, så gör mig både glad och ledsen, han.. Det kändes skitbra i förrgår och i igår.. Men idag, jag var så inställd på att det skulle bli som jag ville, och sen blev det helt tvärtom. Fick jag dissen? Var längesen jag träffade någon kille, måste jag bli dissad med en gång? Det jag önskar mest i hela världen just nu, är bara ett sms eller ett samtal från honom. Något som får mig på bra humör igen, jag behöver det nu. Man orkar inte försöka och försöka, det händer ju ingenting, du kan väl också försöka.. Men du kanske inte vill så som jag.. Är jag förälskad i dig, eller i det du gör och är. Kär i kärleken?
   Skolan gör inte det hela bättre heller, har så mycket läxor och prov att man vill spy. Historia, Geografi, Engelska, Spanska, Företagsekonomi, Musik, Svenska och Matte, det är nog nästan alla ämnen vi har? Iofs så förstår jag att de vill ha så mycket prov som möjligt, vill väl ge ett rättvist betyg. Men varför allting på en och samma gång. Man orkar inte tre prov i veckan, inte jag iallafall.


Jag är desperat efter att få känna kärlek, värme och glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0